Nylig sendte kundene Telenor-eide Dipper til topps i den uavhengige EPSI-kåringen for femte år på rad. EPSI-kåringen er det nærmeste man kommer et Norgesmesterskap i kundeopplevelse for mobiloperatører.

EPSI er uavhengig, og måler kundetilfredshet hos de største mobiloperatørene gjennom nær 2000 intervjuer med norske privatkunder og bedrifter. I undersøkelsen kommer Dipper klart best ut blant mobiloperatører for bedrifter.

Trykk her for å få alle resultater fra EPSIs mobilundersøkelse, som omfatter både privat- og bedriftsmarkedet: http://www.epsi-norway.org/bransjestudier/mobilselskap/

– Vår oppskrift er grenseløs kjærlighet til kundene. Da er det stort å få denne bekreftelsen på at kjærlighetsforholdet er gjensidig. Dipper er et mobilselskap som nok er ukjent for mange, men vi har et nært og kjært forhold til de små- og mellomstore bedriftene som er kundene våre. Vi er så kundegærne at vi til og med klistrer opp bilder av kunder rundt i kontorlandskapet for at de skal være med oss i alt vi gjør, sier Christel Borge, administrerende direktør i Dipper.

Dipper har tronet på toppen av kundetilfredshetsundersøkelsen alle de siste fem årene. Årets resultat er det beste for selskapet noensinne, og det har aldri vært noen mobiloperatør som har scoret høyere enn det Dipper gjør i år. Som SMB Norge-medlem får du rabatt hos Dipper. Les mer. 

– Denne undersøkelsen er ikke det viktigste som skjer i verden akkurat nå, men for oss er det viktig å være best. Det kan sammenlignes med et NM i mobiltelefoni. For å havne på toppen av NM-pallen trener vi kontinuerlig på å bli bedre på en lang rekke detaljer. Vi dykker ned i detaljer for å gjøre hver detalj bedre. Vi trener, forbedrer og repeterer. Hos oss handler det ikke om å forsere hekker eller holde rundetider. Alt, absolutt alt, handler om å spille kundene våre gode og gjøre hverdagen enklere for dem, sier Borge.

Christel Borge gikk i 2017 til Dipper fra stillingen som strategidirektør i Telenor Group. Hennes motivasjon var å komme tettere på kundene. Borge har bakgrunn fra McKinsey og Schibsted og utdannelse som dataingeniør fra NTNU og businessledelse fra INSEAD.

For meg var det en helt unik mulighet å komme til et mobilselskap som sitter så tett på kundene. Her er det kort vei fra å tenke til å gjøre. Og vi har funnet vår egen oppskrift på å visualisere framdrift og prioritering for hele organisasjonen, sier Borge.

 

I EPSIs analyse kårer kundene Dipper til den mest pålitelige mobiloperatøren, med høyest produktkvalitet, best verdi for pengene og som er enklest å forholde seg til. Dipper forbedret seg innenfor alle kategoriene fra 2018 til 2019 og har i særklasse de mest fornøyde bedriftskundene i mobilbransjen.

Som SMB Norge-medlem får du rabatt hos Dipper. Les mer. Du kan også ta direkte kontakt med Dipper kundeservice på 06020 eller kundeservice@dipper.no.

Dipper AS er mobilselskapet for små og mellomstore bedrifter. Selskapet ble etablert i 2013 og er fremdeles i god vekst. Dipper er det engelske navnet på Fossekallen, den modige småfuglen som er kåret til Norges nasjonalfugl. Navnet symboliserer alle som jobber i de små̊ og mellomstore bedriftene. Det er de som bygger Norge. Miljøfyrtårn-sertifiserte Dipper er eid 100% av Telenor, og tilbyr bedriftsabonnement med full Telenordekning og lave priser uten bindingstid. Dipper har gått til topps i EPSI-undersøkelsen i 2015, 2016, 2017, 2018 og 2019. 

Del: