LIVE WEBINAR

“FACEBOOK ADVERTISING FOR BUSINESS MARKETING”

22.09.2019 (Søndag)

20:00-21:00

GRATIS


meld deg PÅ

HVA VIL DU KUNNE ETTER WEBINARET?

Del 1. Facebook-annonsering

I denne modulen lærer du alt du trenger å vite for å tiltrekke kunder ved å bruke betalt Facebook-annonsering. Lær hvordan betalt Facebook-reklame fungerer, og hvorfor det anses som en mest effektiv måte å annonsere på internett.

 
Her er hva vi dekker:

  • Facebook som en måte å nå 2 milliarder mennesker
  • Hvorfor skal du spore og lære publikum med Facebook Pixel-teknologier?
  • Hvordan virksomheten din kan forske og definere en målgruppe ved å bruke Facebook-verktøy?
  • Typer av Facebook-annonser som er mest effektive (erfaring av SMB Norge)

Del 2. Facebook Messenger Markedsføring

Facebook Messenger er en ny måte å generere tusenvis av nye kontakter daglig og konvertere dem til betalende kunder. Du kan oppnå dette ved å integrere en chatbot i Facebook Messenger som vil kommunisere med en ekte person og oppføre seg som et menneske.

Chatbot kan brukes til markedsføring, e-handel og supportformål. Ved å bruke automatiserte chatbots kan du ha personlige tekstsamtaler med potensielle kunder, varsle hele kontaktlisten din om kampanjer og salg, sende automatisk ebøker, videoer og annet innhold.

 
Her er hva vi dekker:

    • Hvordan sette opp en Facebook Messenger chatbot og få følgere?
    • Hva bør bedriften din vurdere før du får en chatbot?

Del 3. Facebook-annonseringsstrategier

Du blir kjent med en salgstrakt som hjelper deg med å tiltrekke fremmede fra din nisje og konvertere dem til betalende kunder. Ved hjelp av trakten vår kan du tiltrekke potensielle kunder og identifisere de som er klare til å kjøpe produktet.
Du finner avansert retargeting-strategi som dekker hvordan du kan få besøkende på nettstedet ditt, generere potensielle kunder og selge flere produkter og tjenester.
 

Her er hva vi dekker:

  • Facebook annonsesalgstrakt: Hva er “cold-warm-hot” målgrupper
  • Påvist Facebook-strategi som konverterer “cold” publikum til “hot” publikum (brukt av SMB Norge og millioner av andre virksomheter)

PLAN (WEBINARET):

 

  • Vi går igjennom alle detaljene fra denne eGuiden
    (svarer på spørsmålene dine angående Facebook-annonsering)
  • Hvilke sosiale medier bør brukes til B2B og B2C markedsføring? Hvorfor?
  • Facebook-mål
  • Facebook-målretting
  • Facebook Lookalike publikum
  • Retargeting på Facebook
  • Inbound Marketing
  • Methodology (kald-varm-glovarme leads)
  • Beste strategier for Facebook-markedsføring
  • Facebooks retningslinjer for markedsføring
  • Facebook Messenger Chatbot
  • Spørsmål og svar
  • + SUPER BONUS! 🙂


Bli med på webinaret

Om foredragsholderen

Inessa Shaeva – Digital markedssjef i SMB Norge

Inessa har jobbet med digital markedsføring de siste 3 årene. Hun er ekspert på markedsføring på sosiale medier, men fokuserer først og fremst på Facebook Advertising. Inessa har erfaring fra både norske, svenske og amerikanske selskaper og har studert hos noen av de beste markedsførere og gründere i Europa og USA. Inessa har det siste året delt sin kunnskap og praktiske erfaring ved å undervise i Facebook Advertising. Dette webinaret gir deg en helt unik mulighet til å lære om digital markedsføring og få praktisk erfaring under workshopen! Målet er at du selv skal kunne bruke dette i din virksomhet.


Ikke gå glipp av denne sjansen – registrer deg i dag!

Registrer deg i dag på webinaret

via Facebook Messenger:

Webinaret er gratis for alle registrerte
(bare for bedriftseiere eller bedriftens representant)

Påmelding er åpen til 22. september

Vennligst klikk på knappen under for å registrere deg

Meld deg på webinar!

Lær mer om Facebook workshopen for BEDRIFTER

Skynd deg å registrere deg! Begrenset antall plasser!


Lær mer

We’re living through a ridiculously phenomenal era. It’s called the Facebook era. 

If you’re a practitioner, if you really had to sell to survive, you would realize that the most under-priced ad product right now is Facebook Advertising. If you had to sell, you would invest there.

Facebook ads can be better today than three years ago, if you are better at content and copy, and matching it against your targeting.

Gary Vaynerchuk (Gary Vee)

amerikansk gründer, sosiale medier guru, New York Times bestselgende forfatter, foredragsholder og internettpersonlighet

Untitled Document