Date

apr 27 2021
Utløpt!

Time

13:00 - 13:45

Gratis webinar for ledere – god helse på hjemmekontoret

Vi ønsker deg velkommen til gratis webinar for ledere om god helse på hjemmekontoret

 

Avonova har gjennom det siste året bistått flere virksomheter med risikovurdering og kartlegging av hjemmekontoret. Det våre rådgivere har observert gjennom dette arbeidet er at de samme problemene og utfordringene går igjen hos nesten alle virksomhetene. Nå deler vi våre lærdommer om hvilke problemer som ofte oppstår ved langsiktig hjemmekontor og hvordan vi motarbeider disse!

Vår HMS-rådgiver Karl Jacob Roll gir tips og råd til ledere som ønsker å løfte opp de ansatte og skape en bedre hverdag for dem. Hør eksempler fra hva som har vært en suksess hos andre virksomheter og få forslag til tiltak som din bedrift enkelt kan iverksette.

Om webinaret:

Pris: Gratis
Tidspunkt: 27.04.2021 klokken 13.00
Varighet: Ca 45 minutter inkl spørsmål
Målgruppe: Ledere som har ansatte på hjemmekontor.
Påmelding: Skjema på denne siden – link til webinaret sendes deretter på mail

 

Ønsker du å gi dine ansatte et webinar som går i dybden på hvilke tiltak de kan ta for å oppnå god jobbhelse på hjemmekontor? Avonova tilbyr webinar rettet mot ansatte hvor en av våre fageksperter snakker om de psykososiale aspektene av hjemmekontor, hva som er de ansattes ansvar og råd til hva de kan gjøre for å oppnå en bedre jobbhverdag på hjemmekontor. Les mer om kurset her! 

 

Om foredragsholder:

Leder/HMS-rådgiver, Avonova

Karl Jacob Roll

Karl Jacob jobber som HMS-rådgiver hos Avonova, og har lang erfaring med tiltak for å skape godt arbeidsmiljø. Tidligere har Karl Jacob jobbet som rådgiver for private og offentlige virksomheter innen systematisk HMS, volds- og risikovurdering, ergonomi og sykefraværsarbeid.

Arrangementet er ferdig.

Labels

Ledelse

Organizer

Avonova

Kommentering er stengt