Date

apr 27 2021
Utløpt!

Time

09:00 - 09:30

Hva gjør jeg med medarbeidere som ikke fungerer?

Har du medarbeidere som ikke fungerer tilfredstillende i jobben? Opplever du at du har forsøkt «alt» men at ingenting hjelper?

De fleste ledere har opplevd å ha medarbeidere som ikke innfrir deres forventinger. Like vanlig er det å utsette den vanskelige samtalen eller at de tiltakene man gjør ikke løser situasjonen.

Oppfølging av slike saker tar ofte uforholdsmessig mye tid og i verste fall kan det ende i en konflikt som ingen tjener på.

Det kan være mange faktorer som påvirker leveransen til medarbeideren og det er sjeldent kun den ene parts feil.  Å hente inn en ekstern samarbeidspartner kan i mange tilfeller være en verdifull investering dersom situasjonen oppleves som fastlåst. Målet vil da være å finne ut av hvilke alternativer som finnes for at situasjonen skal løses både for deg som leder og din medarbeider.

I dette webinaret vil Einar Wergeland-Jenssen og Mette Kristensen snakke om ulike årsaker til at medarbeidere ikke innfrir til forventningene og hva du som ansvarlig for medarbeideren kan gjøre for å løse situasjonen.

De vil blant annet ta opp:

  • Årsakene til at medarbeidere ikke fungerer tilfredstillende
  • Hva er lederens og medarbeiderens ansvar i slike situasjoner
  • Hvorfor det kan lønne seg å få inn en ekstern samtalepartner
  • Hvordan du kan få dette finansiert gjennom ekspertbistand-ordningen

Dette er et webinar som passer for alle som har HR- eller lederansvar.

MELD DEG PÅ HER!

Arrangementet er ferdig.

Labels

Ledelse

Organizer

AS3

More Info

Les mer

Kommentering er stengt