Kredittkort hos Eurocard

SMB Norges medlemmer får Eurocard Corporate Gold med firmaansvar til kr 150,- per år (normalpris kr 645,-)

Som medlem av SMB Norge, får du en svært god fordelsavtale med Eurocard Corporate Gold. Kortet har en fullverdig reiseforsikring som trer i kraft dersom mer enn 50 % av transportkostnadene er belastet kortet.

Med Eurocard Corporate Gold med firmaansvar får du følgende:

  • Årspris kr 150,- (normalpris kr 645,-)
  • Fleksible faktureringsløsninger tilpasset bedriftens behov.
  • Med firma-appen, Eurocard Pro, har du full oversikt over saldo mm, og du kan skrive reiseregningene dine når og hvor du vil.
  • Avbestillingsforsikring uten egenandel – sammen med reisen (dekker inntil 25.000,-)
  • Inntil 50 dagers rentefri betalingsutsettelse
  • Ingen gebyr ved kjøp av varer og tjenester
  • Priority Pass for kr NOK 300,- per år som gir adgang til 850+ lounger i hele verden

Utleggshåndtereren

Effektiv håndtering av utlegg

6 måneder uten kostnad!

Godkjenn de ansattes utlegg digitalt

Har du Eurocard firmakort har du kommet langt på veien til effektiv flyt i bedriftens utleggsprosess. Last ned Eurocard Pro-appen og se transaksjonene i sanntid. Skann papirkvitteringen med appen og koble den til rett transaksjon. Vi har to løsninger for videre håndtering; lag en utleggsrapport i PDF eller send utlegget videre digitalt for godkjenning i vårt webbaserte verktøy; utleggshåndtereren. Under har vi beskrevet denne løsningen.

Vi er så sikre på at du vil ha stor nytte av utleggshåndtereren at vi ønsker å la deg prøve den kostnadsfritt i 6 måneder. Kampanjen varer til og med 30. juni.

Med utleggshåndtereren digitaliserer vi hele prosessen fra betaling til bokføring, raskt, effektivt og med full kontroll.

Slik fungerer utleggshåndtereren:

  1. Den ansatte bruker sitt firmakort.
  2. Kvitteringen skannes, det legges til evt. kommentar og kjøpet rapporteres som et utlegg i Eurocard Pro-appen.
  3. Utlegget med all tilhørende informasjon sendes direkte til utleggshåndtereren.
  4. Utlegget er nå klart slik at det enkelt kan godkjennes av leder eller controller.
  5. Alle utlegg kan eksporteres til bedriftens økonomisystem.

Fordeler med utleggshåndtereren:

Enklere å rapportere utlegg

Rapporter utlegg i mobilen

Umiddelbar oppdatering

Alle utlegg vises umiddelbart sammen med riktig kvittering

Oversikt over alle utlegg

Utleggene er klare for godkjenning

Få EU-moms tilbake

Legg til Vattax og få tilbake penger

Rapporter utleggene i farten

Med Eurocard Pro-appen skanner du enkelt kvitteringer og rapporterer utlegg. Du slipper å ta vare på kvitteringen og sparer verdifull tid.

Fordeler med appen

  • Administrer kortet ditt og se kjøpene umiddelbart
  • Kjøp og kvittering kobles enkelt sammen
  • Informasjonen sendes til utleggshåndtereren for godkjenning.

Kontroll over bedriftens utlegg

I utleggshåndtereren er hvert kjøp koblet til riktig kvittering. Du trenger ikke å mase på de ansatte om manglende bilag.

Fordeler med utleggshåndtereren

  • Enkel kontroll over de ansattes utlegg
  • Alle rapporterte utlegg vises umiddelbart
  • Alle utlegg har riktig kvittering

Godkjenn utleggene med et tastetrykk

Med alle transaksjoner samlet er det lett å godkjenne utleggene. Du sparer tid og reduserer risikoen for feil.

Fordeler med utleggshåndtereren

  • Kategori og moms er forvalgt
  • Alt ligger klart for enkel godkjenning
  • Utleggene kan eksporteres til bedriftens økonomisystem
Please select listing to show.